אוקטובר 23 2022

סדנאות בישול תאי, חורף 2022 כתבות

מדור: כתבות

סדנת המרקים של 30.11 תתקיים כמובטח בשעה שש בערב.

ההרשמה לסדנאות השנה נסגרה. אם תרצו שאשלח לכן.ם הודעה על סדנאות עתידיות, אנא כתבו אלי אל adi.sanook@gmail.com או דרך הטופס. לנרשמים לסדנאות: כל הסדנאות שפורסמו כאן מתקיימות כסדרן. אם עולה הצורך ליצור איתי קשר, אנא כתבו לי מייל.

לאור הביקוש, פתחתי הרשמה לסדנה בשרית נוספת ביום רביעי 30.11. כרגע נותרו בה עוד 2 מקומות. כדי להירשם, שלחו לי מייל אל adi.sanook@gmail.com או דרך הטופס.

במהלך חודש נובמבר אהיה בישראל ואעביר כמה סדנאות בישול. השנה, בגלל שחורף ובא לי לעשות משהו קצת שונה מהרגיל, אתמקד במרקים ובמאכלי אטריות תאילנדיים (קְוִויטִיָיאוֹ) ואלמד להכין כמה גרסאות שלהם, עם סוגים שונים של אטריות, תוספות ורטבים.
עדיין נותרו מעט מקומות בסדנת המרקים הטבעונית (ראו בהמשך).

סדנת מרקים ברביעי 30.11, שעה 18:00 בהוד השרון

הסדנה מיועדת למי שרוצה להתעמק וללמוד שיטות הכנה שונות של מרקי אטריות, כדי לרכוש בסיס שעליו אפשר להרכיב סוגים רבים של מרקים ומאכלי אטריות תאילנדיים. במהלך הסדנה נכין סוגים שונים של צירים, תוספות בשריות (עוף ובקר),  אטריות (אורז וחיטה), והרבה תוספות ורטבים שבלעדיהם הכל פחות טעים.

סדנת מרקים טבעונית בחמישי 17.11 בשעה 18:00 בהוד השרון

הרשמה לסדנה זו נסגרה. אנא כתבו לי אם תרצו לקבל הודעה במייל על סדנאות עתידיות. נבשל כמה מתכונים של מרקים ומאכלי אטריות טבעוניים, עם צירים בטעמים שונים ושלל תוספות טעימות. הטכניקות שאלמד בסדנה יוכלו לשמש להכנת סוגים נוספים של מאכלי אטריות תאילנדיים.

מרק אטריות טבעוני עם טופינג של משחת צ'ילי וקשיו/בוטנים

אטריות, טופו ופטריות ברוטב סויה כהה, קינמון ואניס

פוסטים קשורים

עדיין אין תגובות

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות