יוני 19 2015

ישראל 2015, סיכום ביקור ומתכון מסחרר טבעוני

היה כיף אמיתי בסדנאות השנה. רציתי מאוד לארגן סדנאות נפרדות לאנשים שכבר השתתפו בסדנאות קודמות, אבל לצערי הלוגיסטיקה היתה מסובכת מדי ולא נמצא תאריך שיתאים לכולם. כדי לא לשעמם את עצמי, את האנשים שאירחו את הסדנאות ואת אלה שכבר היו בסדנה בעבר, החלפתי את רוב המתכונים שכבר לימדתי בישראל במתכונים חדשים לגמרי. בין השאר בישלנו קארי מאסאמן עם תמרהינדי שלמדנו להכין ממחית גולמית, ועם אננס טרי שלמדנו איך לקלף. שמחתי לגלות שיש במזרח ומערב מחית מאסאמן כשרה שהיא גם טבעונית (ללא משחת שרימפס). את גרסת המאסאמן הטבעונית הכנו עם ירקות בלבד (בלי טופו או חלבון סויה מעובד).

יאם וון סן. סלט אטריות שעועית

הכנו גם לארב עם אבקת אורז קלוי, שהגרסה הטבעונית שלו הפתיעה לטובה עם שבבי סויה זעירים והמון פטריות טריות. מתכונים נוספים שהכנו השנה היו יאם וון סן (סלט אטריות שעועית) בכמה גרסאות כולל טבעונית, וסלט נהדר שמבוסס על סלט פרחי הבננה שאת המתכון שלו פירסמתי כאן בעבר. הכנו אותו בכמה גרסאות, עם סלק לא מבושל, קולרבי, גבעולי סלרי, גזר, תפוח ירוק ומשחת צ'ילי טבעונית שאני מקווה שתגיע בקרוב לסניפי מזרח ומערב.

אחד המתכונים שזכו להצלחה מסחררת בסיבוב הנוכחי היה זה של לביבות הירק הטבעוניות, המבוסס על בלילה מחלב קוקוס וקמח אורז, ותיבול של משחת קארי אדום. נסו אותו בבית ולא תצטערו.

לביבות ירק עם קארי אדום

בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכמה אנשים שעזרו לי המון השנה, ובראשם אחותי איריס, דורית הקונדיטורית המבריקה (שאירחה בנדיבות את אחת הסדנאות), האחיין המוכשר שלי אורן, שהתגייס לסייע לי בסדנה בתל אביב, וכמובן אורי שביט, שאירחה אותי לשתי סדנאות טבעוניות.

נתראה שוב בשנה הבאה עם מתכונים חדשים ומאתגרים. אם אתם מעוניינים לקבל ממני הודעה מוקדמת על הסדנאות של השנה הבאה, אנא כתבו אלי ל-adi.sanook ב-gmail.com

7 תגובות

7 תגובות לפוסט “ישראל 2015, סיכום ביקור ומתכון מסחרר”

  1. אליענה בתאריך 20 יונ 2015 בשעה 8:05

    כל כך מאוכזבת לשמוע על הסדנאות רק בדיעבד! ממש קיוויתי להשתתף בסנדא שלך השנה, וחיכיתי לביקור השנתי בארץ.
    יהיה נפלא אם פעם הבאה תודיעי מראש…

  2. עדי בתאריך 21 יונ 2015 בשעה 9:04

    אליענה – הכנסתי אותך לרשימה ואשלח לך הודעה מראש בשנה הבאה. אפשר גם להירשם לעידכונים במייל מהבלוג (בטור שבצד ימין) ולקבל הודעה על הסדנאות ברגע שיפורסם פוסט בנושא.

  3. נעם בתאריך 07 יול 2015 בשעה 18:02

    עדי, פעם ראשונה שלי בבלוג שלך ואני עצובה שרק עכשיו גיליתי אותו. אשמח אם תוכלי להוסיף גם אותי לרשימה, תודה!

  4. עדי בתאריך 07 יול 2015 בשעה 19:37

    אחת מאוכזבת, אחת עצובה – נהיה ממש מדכדך פה. נעם, הוספתי אותך לרשימה (ברשימה יש מקום לכולם (:

  5. נעם בתאריך 08 יול 2015 בשעה 17:16

    תודה 🙂

  6. אליענה בתאריך 08 יול 2015 בשעה 17:42

    גם ממני 🙂

  7. טל בתאריך 05 אוג 2015 בשעה 13:29

    אשמח גם לקבל עדכון על הסדנה הבאה. בנוסף אני מחפש שף לארוע פרטי של 100 שיכול להכין אוכל תאילנדי אותנטי. אשמח במידה ומישהו מכיר

כתובת טרקבק | RSS תגובות

השארת תגובות